Tredjeplass i Norgescupen

Helga 18. og 19. april var det duka for finalar i Noregscupen 2026. Frå klubben reiste Jan Roar, Sigrun, Vilde, Madelen og Christian.
Både Madelen og Sigrun måtte sjå seg slått i semifinalen, dermed var det duka for reint Førde-oppgjer i bronsefinalen😬
Den matchen gjekk Madelen sigrande ut av med 6-2. Med personlege rekordar på laurdagens 60-piler, så hadde våre to skyttarar på 60-skiva ei god helg. 🏹🎯
Totalt deltok 18 skyttarar i denne klassa i årets utgåve av Norgescupen.
Nyttar også høvet til å gratulerer Pernille frå Kristiansand med sigeren, og Kjerstin frå Fana med andreplass.👏
Så seier vi takk for oss til arrangørklubben Bergen bueskyttere.
Iløpet av denne helga vart det publisert fleire artiklar og bilete på Facebook: