Helga 18. og 19. april var det duka for finalar i Noregscupen 2026. Frå klubben reiste Jan Roar, Sigrun, Vilde, Madelen og Christian.
Både Madelen og Sigrun måtte sjå seg slått i semifinalen, dermed var det duka for reint Førde-oppgjer i bronsefinalen
Den matchen gjekk Madelen sigrande ut av med 6-2. Med personlege rekordar på laurdagens 60-piler, så hadde våre to skyttarar på 60-skiva ei god helg. 

Totalt deltok 18 skyttarar i denne klassa i årets utgåve av Norgescupen.
Nyttar også høvet til å gratulerer Pernille frå Kristiansand med sigeren, og Kjerstin frå Fana med andreplass.
Så seier vi takk for oss til arrangørklubben Bergen bueskyttere.
Iløpet av denne helga vart det publisert fleire artiklar og bilete på Facebook:
