Norgescup del 2

Fem av seks Førde-skyttarar som deltok på første runde på Vigra, deltok også i runde to. Då fordelt på Bergen og Ålesund.
Madelen er stiller i Recurve 60-skive i Osane idrettshall på Sunnmøre. Christian, Sigrun, Jan Roar og Terje har reist sør om Sognefjorden. Med unntak av Sigrun (Recurve 60-skive), stiller resten i Recurve 40-skive.
I Ålesund noterte Madelen seg for 507 poeng og snappa tredjeplassen i dagens runde på 60-skive. Sigrun skaut 467 og enda på ein sjuendeplass i same klasse 👏
I den desidert største klassa (Recurve 40-skive) følgde Terje og Christian kvarandre tett og enda på 21. og 22. plass med høvesvis 527 og 523. Jan Roar enda på 36. plass med 463. I denne klassa var det altså nær 50 deltakarar med😳
Dette var andre av totalt tre runder i Norgescupen. Helga 18. og 19. april er det duka for stor finalehelg i Bergen, med både tredje runde og finaleskyting.
Slik ser Norgescupen ut samanlagt før finalehelga: https://bloccontent.blob.core.windows.net/…/sammenlagt…
No gler vi oss til neste helg, ei treningshelg med Morten Bøe😀
(Informasjonen rundt stemnet vart først publisert på Facebook 1. februar 2026)